Home made by me

Home made by me
Home made by me

woensdag 19 februari 2014

pfff

even een update:  ik haak wel, maar beperkt en nog geen resultaat om te laten zien. afgelopen periode een schildklierbehandeling gehad en een scan om te kijken of de behandeling succesvol was. en... dat was het, maar met de scan een knobbel ontdekt in mijn linkerbovenkwab long. hoeft niks te zijn , maar uitsluiten is pre. Dus nieuwe scan gehad met contrastvloeistof en nog komen de radiologen en oncoloog er niet uit. Dus een spoed-biopt... weer prikken en weer wachten. Ik ben moe, maar snap ook dat dit mijn toekomst is, dat onderzoeken er voorlopig nog zijn. (ik ben wel nonstop 11 maanden bezig met behandelingen maarja) en ik negeer de stress en spanning. Als het een uitzaaiing  van mijn borst is dan werken mijn hormoontherapiepillen niet goed en gaan alle uitzaaiingen weer groeien. ik hoop op iets onschuldigs, ik werk 3 dagen 6 uur en probeer het allemaal bij te benen. jullie begrijpen dat ik mezelf qua energie niet herken en dan heb ik het niet eens over de botpijn. afijn genoeg gezeur.... ik ga bij jullie lezen en hoop energie op te doen!  fijne week nog! ps bedankt voor jullie luisterend oor... ;)

14 opmerkingen:

  1. Meid, zit het dan nooit eens mee....!!!!!
    Wat een ellende!
    Sterkte!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge wat een geduld moet je toch hebben. Steeds weer iets spannends!I k duim voor je dat het iets onschuldigs is,je bent een dappere vrouw,en maar doorgaan,en positief blijven denken,super!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Paula wat een gedoe,ik heb diep respect hoe je dit allemaal doorworsteld en ook nog werkt ,lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jakkie dakkie wat een energie geslurp en echt geen gezeur. Kom op zeg. Onder deze omstandigheden ook nog eens drie dagen werken diepe buiging!!!!!!! Oh botpijn wat een narigheid je weet niet waar je het zoeken moet. Ik hoop dat alle uitslagen goed zijn. En schrijf maar heerlijk van je af je hoeft echt niet altijd positief te zijn het is al 11 maanden zwaar K....... maar hoop echt voor je dat dit voorjaar jouw voorjaar wordt. Liefs en dikke beso

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lieve Paula, wat een pechvogel ben je toch, al je energie gaat nu uit naar herstellen en sterk zijn voor je eigen lichaam, valt niet mee als je net al zoveel voor je kiezen gehad hebt.
    Wat flink dat je toch aan het werk bent, de afleiding zal je goed doen, maar dan zul je ook helemaal op zijn als je thuiskomt.
    Vanaf de bank hier een dikke knuffel voor jou...je blijft hier in onze gedachten.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeg nooit meer gezeur hoor! Mens, wat jij allemaal op je pad krijgt en waar je mee te dealen hebt. Zo veel en zo spannend. Schrijf het lekker van je af. En haak maar door, want hoe heerlijk is het en blijft het.
    Good luck!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dikke hug,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Lieve Paula, het zit je ook niet mee hé. Knap dat je toch een paar uurtjes werkt, geeft misschien een beetje afleiding. Ik zal voor je duimen in deze spannende tijd.
    En nooit meer denken dat je een zeur bent hoor.
    Ga maar lekker even bijlezen.
    Een hele lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat komt er allemaal op je pad en wat blijf je positief! Ik heb zoveel respect voor je Paula. En dan maar excuseren dat je klaagt, ik vind je juist ongelooflijk dapper! Ik hoop zo dat de scan goed is! En blijf het maar gerust van je afschrijven hoor. Sterkte lieverd, we leven allemaal heel erg met je mee! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Paula,
    Sjonge meid, het zit je ook nooit eens mee hè. Nu dit weer. Weer spanning en afwachten... En dan de pijn en de vermoeidheid...
    Jij mag mijn oor altijd even lenen hoor... Lekker om het even van je af te schrijven, blijven doen hoor... dat zien we niet als klagen...
    Ik denk aan je lieverd en duim dat het onschuldig is...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeg we gaan toch echt niet raar doen hoor...dat kan en wil ik niet hebben.....je gaat gewoon genezen.....dat is een feit......en zeker niet nog eens ziek worden....zo ik heb gezegd..wat ben je toch een dapper mens Paula,...en alleen zo ga je hier doorheen komen ......en je werkt alweer zoveel ???? zo knap !!!.....ik hou je in de gaten hoor....liefs dikke knuffel van mij.....xxx !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Paula wat een verhaal weer heftig en knap dat je zo postief blijft. Lieve meid als je van je af wil schrijven weet je mij te vinden. Dikste knuffel xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Paula,

    Kun je dat allemaal wel volhouden, met het werken er nu al bij ? Lieve meid , ik denk vaak aan je ...brand kaarsje ...en kom je zeker en vast een bezoekje brengen vanuit het verre Belgie ....maar eerst op krachten komen hè ! ...


    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach meissie, wat vreselijk te lezen over die afschuwelijke knagende onzekerheid.............ik hoop en duim dat het allemaal echt even onschuldig mag zijn.(nou mag het toch eindelijk een keer "mee" zitten!!!!) En zeuren doe jij helemaal niet, wil je dat alsjeblieft nooit meer zeggen. Ik vind het juist super dapper dat je het met ons deelt. Hou je haaks!! liefs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieverd♥ ..we♥ weten nu dat het nog steeds vechten is.. ..ook al hebben we dezelfde rotte ziekte ..er speelt maar een ding in ons hoofd ..zo snel mogelijk deze ziekte uit je lijf hebben ..en hopen dat we weer vrolijk gezond door het leven gaan huppelen ...;)..ik geef je een warme♥ knuffel♥ met wat energie van mij♥ heel veel liefs Gaby..XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula