Home made by me

Home made by me
Home made by me

zondag 7 juli 2013

Gewonnen...

Ik heb een omslagdoek gewonnen, nou eigenlijk niet gewonnen , maar meer gegund. Bij Colorfulhome van Carolien kon je je inschrijven op een kleurrijke omslagdoek.Carolien vond dat ik m verdiende.... hoe lief. Ik kwam er zelf laat achter, omdat ik bijna niet meer achter de computre ziet. Abosluut geen desinteresse maar chemokuur vier was ware hel en ben nog aan het bijkomen. (sorry voor de taal) Dat is ook de reden waarom ik weinig plaats en weinig bij jullie reageer... Sorry daarvoor, mijn hoofd zit vol ideeen, maar mijn lichaam verzuurt al van 100 meter lopen en ik krijg al koorts bij een was ophangen. Kortom conditioneel helemaal niks! Wel fijn dat het mooi weer is, ik zit onder de parasol buiten. Met de omslagdoek van Carolien van Colorfulhome... Carolien bedankt! Zie je dat mijn teennagels en sokken perfect bij de omslagdoek passen...hh

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige omslagdoek. Het gebaar alleen al! Heel fijn voor je! Wat heb je het zwaar. Neem je rust we zien je heus wel weer achter de pc verschijnen. Tot die tijd denk ik aan je ,heel veel sterkte!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik denk heel veel aan jou ....en de omslagdoek is je zo van harte gegund ...geniet van het mooie weer maar pas op voor de zon hè (raad van tante Kaat hihihi) maar dat zul je wel weten ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige omslagdoek. Is je zeker gegund.

    Sterkte,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het valt niet mee als de geest wilt en het lichaam niet kan. Proficiat met je mooi omslagdoek. Geniet ervan en ik hoop dat het nu ietsje beter gaat. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd , ik had de omslagdoek al gezien op haar blog en vond hem prachtig. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt en gauw weer opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Paula,
    Ik had het bij Carolien al gelezen en het is je zo ontzettend gegund, die omslagdoek. Lekker warm en kleurrijk, al heb je de warmte deze dagen niet echt nodig...
    Hoop dat je je energie snel weer een beetje terugvindt. Ik denk aan je...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij even wat van je te lezen en te horen dus. Zet 'm op, nog even!!! Kl.... kuren!!!!!! Maar het vernietigt dat wat we niet willen, dus nog even! xxc

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat rot dat je zoveel last hebt van die kuren! Nog eentje te gaan, of twee? He bah, zal wel als een zwaard van damocles boven je hoofd hangen. Fijn dat je toch wat kunt genieten van dit mooie weer. En de omslagdoek is je inderdaad van harte gegund! Hopelijk voel je je gauw beter, ik denk heel vaak aan je! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zwaar k.. Die kuren. En inderdaad de sjaal is je gewoon gegund. Hoop dat je lekker in een stoel een beetje kunt genieten van de warmte. Een goede herstel week liefs carina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De omslagdoek is prachtig en op de juiste plek terecht gekomen. Ik wens je heel veel sterkte toe!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige omslagdoek en zeker voor de zomeravonden....
    Heel veel sterkte met herstellen van deze kuur...neem tijd
    en pak alle rust die je nodig hebt om weer op krachten te komen!!!

    Een lieve groet jouw kant op,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mens, wat heb ik met je te doen! Dikke kus De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heey meis,

    Van harte gefeliciteerd met deze beeldschone
    omslagdoek...en wat super je nagels in precies
    dezelfde kleur haha...
    En wat tof dat deze omslagdoek zo leuk bij
    jou op een goed plaats terecht is gekomen..

    Ik wens je alle liefs en goeds...en een hele dikke
    knuffel, hier komt tie XXX
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief dat jij de omslagdoek hebt gewonnen. Je hebt hem zeker verdient. Als je naar de doek kijkt wordt je al vrolijk :) En hij is prachtig, schitterend van kleur en steeksoort... en hij past prachtig bij je nagellak en sokjes, hahaha.

    Doe maar lekker rustig aan... Heel veel liefs, goeds, sterkte en zonneschijn onder je parasolletje en een hele dikke knuffel!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve meidje,

    Ik wil gewoon even zeggen dat ik aan je denk, en
    dat ik je mis...

    Dikke knuffel van mij..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey lieve Paula,
    Ik maak me een beetje zorgen om je, al zo'n tijdje niets meer gehoord. Hopelijk sla je je goed door die nare kuren heen! We denken aan je... liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey girl, denk aan je. Weet dat het zwaar is. Hoe zwaar, weet alleen jij. Dikke kussen,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi! Wat is het rustig hier... ik hoop dat je behandelingen niet te veel tegenvallen... sterkte! Hoop dat je kan genieten van het mooie weer in deze nazomer. Groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula