Home made by me

Home made by me
Home made by me

maandag 23 december 2013

Fijne dagen

Dit jaar ben ik klaar met behandelingen. Thank god! In januari ga ik door. Achteraf had ik een slokdarminfectie en ontsteking wat uitte in 2,5 week vloeibaar eten. Ik houd t kort, ik zit op mijn tablet, mijn computer werkt niet mee. Vandaag kreeg ik van Eefie en Ria een prachtje make a wish lichtje en bloemen. Zo lief! Ik wil iedereen bedanken voor alle ondersteuning in welke vorm dan ook. Een ieder hele fijne dagen...Liefs Paula
Eefie van What's in a day en Ria van It's me..... dank jullie wel en wat een prachtige foto's op jullie blog! Heb ik zulke leuke foto's, maar laden lukt niet. Grrrr foto's zijn te ien op facebook Paula Vriezema... ik probeer het nog hoor! Maar ben onderzetters voor mijn oudste aan het maken en "moeten" morgen af.

14 opmerkingen:

  1. niets moet, alles mag ;-). Tot in het nieuwe jaar, houd het lekker saai!
    xxc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij ook hele fijne dagen lekker even rustig aan en in januari gewoon weer volmoed met nieuwe start en begin groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Paula,
    Vervelend als je pc het niet doet... Fijn dat je even klaar bent voor de rest van dit jaar.
    Ik wens jou ook heel fijne dagen, geniet ervan samen met je gezin...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn Paula, dat je er voor nu even van af bent. Maar wat een lastige en vervelende weken moet je achter de rug hebben. Nu proberen even een beetje bij te komen en te genieten van de kleine en mooie momenten rond de feestdagen. En volgend jaar de volgende fase in, met nieuwe energie en moed. Houd je taai, fijne feestdagen en en gezond en creatief 2014! Stéphanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van alles rondom jou ....en volle moed het nieuwe jaar in

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rust een beetje uit, kom lichamelijk bij en geniet!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En nu lekker rustig aan doen en kiezen waar je zelf zin in hebt! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha lieve Paula, gelukkig is de wens aangekomen, mijn liefste wens is om jou gezond te zien, helemaal stralend....als een lichtje...vandaar het lichtje voor jou....
    Ik wens je even rust, genieten van de dagen die komen, op jouw manier.
    Dikke knuffel voor jou.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet er maar lekker van lieverd.....x !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Paula ik had je een berichtje via facebook gestuurd maar die heb je niet ontvangen.
    dan maar via dit blog
    ik wil jou, en de meiden, een fijne kerst wensen en hopelijk een goed 2014
    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Paula rustig aan ,alle goeds voor jouw gewenst zien elkaar gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Paula, even rust, en geniet op jou manier van de dagen die komen.
    Ik wens jou en je meiden hele fijne dagen en een beter 2014.
    Bedankt voor je lieve reactie.
    Een hele warme groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Paula,
    Ik hoop dat je deze dagen kan genieten en dat je weer nieuwe krachten op mag doen.
    Heel veel liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee Paula, ik schrik net heel erg van jouw berichtje op FB.......enne nu blijkt dus dat ik deze post en de daaropvolgende op de één of andere manier gemist heb...........dus wist niet dat je problemen met je slokdarm had, noch van je opname nu............Ik wil je hierbij even een heel groot hart onder de riem steken. Ik denk aan je. Hou je haaks, als ik iets voor je kan doen dan hoor ik dat HEEL graag. Liefs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula