Home made by me

Home made by me
Home made by me

donderdag 10 september 2015

projecten afmaken

Hallo,
Project 3 heb ik afgemaakt. Ik had welliswaar 1 onderzetter in verloopgaren af, dus dit was wel een groter project in percentage. Niet in uren,werk of garen. De 6 onderzetters met verschillende kleuren had ik al af. I love blauw\groen tinten.
Verder ga ik mijn gangetje. Ik ben begonnen met een omslagdoek voor mijn oudste voor de feestdagen. (ja je kan niet vroeg genoeg beginnen) Er liggen trouwens nog steeds onafgemaakte projecten, dus met echt veel meer nieuwe haakwerkjes begin ik niet. hh
Fijne middag!


Liefs Paula

4 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes !!!....liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paula,

    Leuke onderzetters hoor, wat leuk dat je weer aan het haken bent.
    Ik lees je berichtjes weer hoor, jammer dat je gezondheid je in de steek laat. Vorige keer vroeg je of je met je haken wat geld kan verdienen, probeer eens via marktplaats. Ik verkoop regelmatig wat en jou haaksels zijn ook de moeite waard.
    Ik hoop dat je veel goede dagen hebt waar in je lekker kan haken en genieten van je familie.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je Paula, dat je alles zo weet af te maken.
    Ik begin veel te vaak aan nieuwe projecten, waardoor het aantal nog af te maken projecten enorm is...
    Ach, het zal wel een keer gebeuren hoor.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Leuk om weer blogberichtjes van je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor je reactie, ik kijk er naar uit! Liefs Paula